אתם כבר בתוך הטרנד? פוסט שמשי וקייצי במיוחד

כאמור אנחנו עמוק בתוך הקיץ הלוהט הזה. כמעט, או לפחות בחצי הזה של הכדור, לא ניתן לחמוק מהלחות המייגעת והתשישות שאנחנו סופגים אחרי שאנחנו יוצאים להתאוורר בחוץ. 
בקיץ הקשוח של חודשי יולי- אוגוסט, קשה להתאמץ ולחשוב איזה בגדים יהיו הכי מדליקים ואופנתיים.
המחשבה העיקרית שפוקדת אותנו היא יותר - איך אני מצליחה ללבוש את הבגד הכי דק ומאוורר שקיים. 

אך, בכל זאת, יש משהו אחד שלא משנה באיזו עונה מדובר הוא יהיה תמיד אקססורי אופנתי- משקפי שמש!
מרכיבים אותם בכל ימות השנה. ומתאימים אותם כמובן, לעונות, טרנדים ומצבי רוח!
כמו בכל ארון טוב, שווה להחזיק את הדגם הקלאסי השחור הגדול, ובכל שאר הזמן - לשנות ולגוון.

הנה מספר חברות ודגמים מעלפים ששווה להכיר- 

1. Illvesta- אילבסטה זו רשת איטלקית ידועה ברחבי העולם. משיטוט קל באינסטה, תוכלו להבחין בכמות נכבדת של סלביות שמרכיבות משקפיים מקולקציות שונות.
יחסי ציבור או לא, הזוגות שלה הורסים!                                                                                         פעם ראשונה שמצאתי את הרשת הייתה באחד משיטוטיי באזור הסוהו, ניו יורק. כאשר עוברים לידה, לא ניתן שלא להיכנס. היא פשוט מושכת אותך פנימה. 

המשקפיים לא זולות בלשון המעטה, הזוג הכי פחות יקר מתחיל ב-170$. אבל פעם ב-שווה להצטייד במשקף מגניב ומפנק. חודשים פנטזתי עליהם עד שכמעט הצלחתי לשכנע את עצמי שזו הוצאה נורמטיבית למשקף,  קניתי את שלי החדשות עם אותה המגניבות ובמחיר הרבה יותר שפוי, אבל זה להמשך הפוסט.

הנה כמה דוגמאות לשטוף את העיניים- 
-


2.  Thierry Lasry- מעצב צרפתי. בעברי לא הכרתי את דגמיו, ובמקרה ראיתי את אחד הזוגות על חברה באינטסה. מאז, שמו חקוק בליבי האופנתי לעד. בארץ אין לו חנויות משלו. וגם ברחבי העולם לא תמצאו אותו בכל חנות. אך, האתר שלו מאוד נוח, ומחיפוש קליל תוכלו למצוא באילו ארצות הוא מוכר ואיפה החנויות ממוקמות. המשקפיים גם כאן לא זולות כלל. זוג יתחיל בכ-300$.
לצערי זוג שלו נמצא אצלי רק בפנטזיותיי. אבל A girl can dream...

גם הן מעלפות- 

















3. Ray- Ban- כן, כן. אני יודעת מה עובר אצלכן בראש. חברה יחסית ותיקה עם מבחר עתיק. אך, לאחרונה גם ריי באן היו חייבים לעמוד בקצב הטרנדים ששוטף אותנו. ולכן, יצאו במהדורה של דגמים עגולים. אציין עניין מאוד מיוחד ששמתי לב אליו רק כאשר חיפשתי משקף און ליין לאחרונה. בריי באן ניתן לקנות דגם מסוים, ולהחליף לו את צבע העדשות וצבע המסגרת. בעצם ליצור לעצמכן משקף חדש. התענוג הזה יעלה גם יעלה. אבל הוא בהחלט יהיה תחליף פחות משעמם לדגמים הקלאסיים שהם מציעים בחנויות.
המחירים לדגמים הללו מתחיל בכ-100$
*גילוי נאות- תשוטטו באמזון. רבים המקרים שתמצאו דגמים כאלה או אחרים במחירי מבצע. לדוגמה את המשקף הכחול-מתכת כאן למטה, ניתן למצוא באמזון בכ-70$. כולל שילוח. הרבה פחות מהחנויות עצמן. תענוג!





4. Le Specs- ניחשתן נכון, הוא מותג צרפתי. גם אני לא הכרתי אותו עד לא מזמן. עד אותו רגע שבו נכנסתי לחנות בוטיק בניו אורלינס, והמשקפיים שלהם הונחו על עמדה בכניסה לחנות. אחד הדגמים היה בדיוק אותו הדגם שחיפשתי מ- Illvesta. נראה איכותי ומתומחר בהרבה פחות. מיד שבן זוגי הבחין כי אני רצינית לגביהם אך לא סגורה עליהם כי לא הכרתי את החברה ואני לא סומכת על זרים כל כך בקלות, הוא מיד בדק וראה שהם לגמרי legit. מאז, איך אומרים, היסטוריה:) 
את המשקפיים שלהם תוכלו למצוא בכל מיני חנויות ריטייל למיניהם כמו גלרי לאפייט, נורדסטרום וגם בארץ. והמחירים למשקפי מעצבים הוגנים בהחלט.
ומומלצים בחום- 


5. אחרונה חביבה לפוסט זה הוא מותג ישראלי שאני לא מאמינה שאני ממליצה עליו ובכל זאת הפתיע
Carolina Lemka- מי שלא ידעה או חשבה אחרת, קרולינה למקה היא בבעלות ישראלית, בה גם בר רפאלי אוחזת במספר אחוזים. קרולינה הוא מותג עממי במקצת שמתהדר במחירים שווים לכל נפש. תמיד מציעים מבצעים מצוינים של 2 ב-300 ש"ח. אני לרוב לא סומכת על העדשות שלהם, איך אמרתי- עממיים. אך, לאחרונה הבחנתי (כן, באינסטה:) במשקף הורס על חברתי, ששאלתי, מיד ענתה שקנתה בקרולינה. #התעלפתי. ביי. 
הנה כמה דוגמאות היסטריות- 
תודו שהיא שהפתיעה גם אתכן. לטעמי, העדשות לא יהיו איכותיות כמו כל השאר. אך זו קנייה שאפשר לעשות אותה ישר מהשרוול מבלי לחשוב פעמיים.





רכישות מהנות נשים יקרות.
מאחלת לכן קיץ קל כמה שיותר.

עד הפעם הבאה

לירן


עמוד הפייסבוק של הבלוג: 
legalalienin@Facebook
ובאינסטגרם:
instagram.com/legalalienin










תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קולורדו וניו מקסיקו- חלק א'

קינוחים!

קולורדו וניו מקסיקו חלק ב'